Wie döt ons wat?

16 mei 2015 - Lierop, Nederland

wie döt mij wat, wie döt mij wat
wie döt mij wat vandage
'k heb de banden vol met wind
nee ik heb ja niks te klagen
wie döt mij wat, wie döt mij wat
wie döt mij wat vandage
'k zol haost zeggen, jao het mag wel zo

Met dit liedje in ons hoofd stapten we vanmorgen op de fiets. (Voor wie het niet kent of nog eens wil horen klik op http://m.youtube.com/watch?v=4zycc7diywE )

Bart en Aletta fietsten met ons mee naar de pont en daar werden we verrast door een grote groep vrienden en familie om ons uit te zwaaien! We waren totaal verbijsterd. Wat een superleuke actie!
Albert, Arjen, Janet, Peter, Ronald, Danielle, Sandra, ingrid, Christel, Johannes, Hermen, reiner, Yvonne, mirjam, Daan, Coby, mats, Steven, Martin, marjolein en natuurlijk Bart en Aletta: suuuuuuper bedankt voor deze geweldig mooie ontroerende verrassing! Als we het nu niet gaan redden!!!!!!

Het weer zat vandaag niet mee: het was grijs en af en toe miezerde het.
Tot aan Tiel was de weg bekend. In Tiel jammer genoeg Claudia misgelopen, die stond op de parkeerplaats bij de Kerk.
.....
In Tiel weer op de pont en aan de overkant vonden we het tijd voor koffie. Even later kwamen er nog 2 vakantiefietsers binnen. "Waar gaat de reis naar toe?" vroegen ze. "Naar Rome". "Nou daar gaan wij over 2 weken mee beginnen. We zijn nu aan het proefdraaien". Hoezo we doen iets bijzonders?

Het begon steeds vaker te miezeren maar de route was mooi. Via Oss, Veghel en Helmond kwamen we tegen 17.30 uur in Lierop op camping De Lier, een leuk natuurkampeerterrein. Tent opgezet, douchen en ons 1e potje gekookt: we hebben nog nooit zulke lekkere nasi gegeten!
Morgen schijnt het echt mooi weer te worden: we kijken er naar uit!

1. Albert:
    17 mei 2015
    Skik's "Op fietse". Skik debuteert in 1994 tijdens het streektaal-festival Muzem in Emmen. Vervolgens scoort de band enkele hits, waaronder Op Fietse en Hoe kan dat nou? Deze twee nummers zijn afkomstig van de doorbraak-cd Niks Is Zoas 't Lek. Over De Lier: Het leven is goed in het brabantse land!
  2. Beja Ellermeijer:
    17 mei 2015
    Ruumte smoort drokte, stilte gef rust! (Skik). Geniet ervan. Groet Paul en Beja uit Hoogland.
  3. Remco Lots:
    18 mei 2015
    *Eat
    *Sleep
    *Bike
    *Repeat
    ....
    (en geniet)

Het plaatje krijg ik niet meegestuurd, zie je telefoon.
  4. Christel:
    19 mei 2015
    Waar blijft het volgende reis verhaal???