Welkom op onze reisblog!

1 maart 2015

Welkom op onze reisblog bij Reislogger! We gaan deze website gebruiken om onze belevenissen van onze fietstocht naar Rome en de voorbereidingen daarop vast te leggen en daarmee ook jullie op de hoogte te houden van onze reis.

16 mei gaat het gebeuren: dan stappen we op de fiets naar Maastricht om daar de "Benjaminse-route" op te pikken. Via de Hoge Venen, Luxemburg, de Elzas en Basel rijden we vervolgens langs de Rijn naar de Bodensee. Daar stappen we over op de "Reitsma-route" die ons via de Arlbergpas en de Reschenpas de Alpen over laat steken om in Italië te komen. Via Bolzano en het Gardameer fietsen we dan naar Verona, steken we de Povlakte over naar Bologna. Vervolgens de Apennijnen over naar Toscane, om via Florence en Sienna uiteindelijk in Rome te komen.

Als je het zo schrijft lijkt het maar een klein stukje, maar volgens het boekje een tocht van ruim 2100 km, maar met een goede voorbereiding moet ons dat in een goede 5 weken lukken. We gaan er in ieder geval van genieten!

Wil je gemakkelijk op de hoogte blijven van onze belevenissen? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst! We hebben natuurlijk niet overal Internet, maar we proberen het blog zo actueel mogelijk te houden én we vinden het leuk als we ook af en toe via dit blog wat van jullie horen!

Groeten van Karin en Eric!

Van reisblog naar fotoboek
reisdrukker.nl

1. Reislogger:
    1 maart 2015
    Welkom bij Reislogger! We wensen je veel plezier op reis!
  2. Albert:
    10 mei 2015
    Karin en Eric,
    Het wordt mooi onderweg. Een week geleden heb ik de site van Reitsma geraadpleegd m.n. de route nr. Rome. Schitterend. Veel fietsplezier!
  3. Irma:
    16 mei 2015
    Hě lieve broer en schoonzus, vanochtend aan jullie gedacht, hadden jullie een goede start? Stoere familie heb ik hoor, onze ouwelui vanochtend voor dag en dauw weg....