Deventer - Emmen

29 maart 2015 - Emmen, Nederland

Vannacht heerlijk geslapen en na een goed ontbijt om 9.15 uur weer op de fiets. Het overnachtingsadres van Suze en Fred is een echte aanrader. Het was droog en de temperatuur lag een stuk hoger dan gisteren. Via Diepenveen, broekland kwamen we in Raalte. Daar een heerlijke bak koffie gedronken met wat lekkers (het lijkt wel vakantie ). Van Raalte naar Lemelerveld naar de Lemelerberg. Daar begon het weer wat te regenen. Jammer want de route was prachtig over de heide. Voor Hardenberg bij boerderij-restaurant de Gloepe gestopt en lekker bij de open haard gezeten om op te warmen en heerlijk geluncht. Bij Hardenberg kwamen we langs de wildwaterbaan. Super leuk.!
Het hield niet op met regenen en voorbij Coevorden toch maar voor de kortste weg naar pa en Rommy gekozen. Daar was het warm en de koffie klaar. Heerlijke lasagne gegeten en toen de laatste 5 km naar Barger Oosterveld. Gezellig bij Albert en Ria glaasje wijn (en nog een. ...) gedronken. Nu even douchen en dan heerlijk slapen. Zoals de voorspellingen nu zijn gaan we morgen niet fietsen maar met de trein terug. Maar dat zien we morgen wel.